Opći uvjeti poslovanja
Internetskom stranicom https://sana-delikatese.hr/ upravlja tvrtka „Sana delikatese d.o.o.“
Podaci tvrtke
Ime tvrtke: „Sana delikatese d.o.o.“
Adresa: Dravska 17, 48 000 Koprivnica , Hrvatska
Telefon: +385 91 4114 748 (ponedjeljak – petak 08:00 – 16:00)
E-mail: info@sana-delikatese.hr
Matični broj: 4124332
OIB: 99472149338
Osnovni kapital: 20.000 HRK, uplaćen u cijelosti
Broj računa: HR1123600001102385869
Tvrtka je upisana u sudski registar Trgovački suda u Zagrebu pod brojem Tt-13/3650-2
Tvrtka je obveznik PDV-a.
Opći uvjeti poslovanja i korištenja internet stranice https://sana-delikatese.hr/ sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača te ostalim propisanim zakonodavstvom Republike Hrvatske za prodaju preko interneta i takvim načinom poslovanja. Uvjeti su vezani za rad https://sana-delikatese.hr/, te poslovni odnos između „Sana delikatese d.o.o.“ (u nastavku „Sana delikatese d.o.o.“ ili prodavatelj) i registriranih korisnika (u nastavku: korisnici) i kupcima artikala ili usluga (u nastavku: kupci).
- Općenito o https://sana-delikatese.hr/
https://sana-delikatese.hr/ je internetska stranica preko koje se prodaju prehrambeni proizvodi.
- Ponuda i izvor
Ponuda artikala se na internetskoj stranici zbog prirode poslovanja može mijenjati na dnevnoj bazi. Cijene pojedinačnih artikala su redovne cijene i akcijske cijene, odnosno cijene s popustom.
„Sana delikatese d.o.o.“ odgovoran je za kvalitetu artikala i izvođenje usluge kao i za moguće pritužbe ili posljedice korištenja artikla ili usluge.
Fotografije, slike ili video materijali objavljeni u okviru ponude vlasništvo su „Sana delikatese d.o.o.“ ili njezinih dobavljača, poslovnih partnera ili su isključivo simbolični i ne jamče detaljne značajke artikla ili usluge, te mogu samo prikazivati simbolične ili stvarne usluge, ponudu, tvrtku ili artikle.
Svi proizvodi su originalni jer ih nabavljamo direktno od proizvođača.
- Kupnja i račun
„Sana delikatese d.o.o.“ je tvrtka koja nudi i prodaje artikle ili usluge preko interneta.
Kupac iznos plaća „Sana delikatese d.o.o.“, a zajedno s artiklom ili uslugom prima i račun. U svakom paketu nalazi se i račun, a kupac ga može dodatno zaprimiti i na email adresu ako tako želi.
Proizvode naručene na web stranici https://sana-delikatese.hr/ šaljemo isključivo na područje Republike Hrvatske.
Registracijom posjetitelj / kupac postaje korisnik i stječe pravo na kupnju i pristup svim podacima iz ugovora na daljinu.
Ugovor sklopljen na daljinu između ponuđača (poduzeće „Sana delikatese d.o.o.“) i kupca u web trgovini https://sana-delikatese.hr/ potpisan je u trenutku kada ponuđač (poduzeće „Sana delikatese d.o.o.“) potvrdi narudžbu i kupac primi e-mail o statusu svoje narudžbe.
Od tog trena su sve cijene i ostali uvjeti određeni i važe kako za ponuđača (poduzeće „Sana delikatese d.o.o.“) tako i za kupca.
Kupac je osoba s podacima navedenim u narudžbi. Kasnije podatke o kupcu nije moguće mijenjati.
Ugovor o kupnji (prva elektronička poruka o dodjeli i statusu narudžbe/ugovora) pohranjuje se elektronički na serveru poduzeća „Sana delikatese d.o.o.“
- Načini plaćanja
Kupnja preko stranice https://sana-delikatese.hr/ je sigurna, jednostavna i udobna. Kupac se mora pobrinuti da su njegovi podaci ispravni i istiniti, bez obzira na način plaćanja.
Omogućujemo sljedeće načine plaćanja:
Plaćanje putem predračuna:
Primatelj plaća robu Internet bankarstvom ili u banci na temelju predračuna izdanog od strane Sana delikatese d.o.o.
- Cijena ponude
Cijene svih ponuda artikala ili usluga unaprijed su određene i sadrže PDV. Dostava se plaća posebno i nije uračunata u maloprodajnu cijenu proizvoda prikazana na https://sana-delikatese.hr/. Dostava može biti i besplatna ako je tako navedeno. Cijene važe za sve kupce no samo i isključivo za vrijeme trajanja pojedinačne ponude i u slučaju plaćanja navedenih u ovim općim uvjetima i samo na internet stranici https://sana-delikatese.hr/.
Cijene vrijede do trenutka kad paket zaprimite. Zadržavamo pravo promjene valjanosti cijena.
Cijene se zaokružuju na dva decimalna mjesta (1 cent).
Registracijom posjetitelj / kupac postaje korisnik i stječe pravo na kupnju i pristup svim podacima iz ugovora na daljinu.
Ugovor sklopljen na daljinu između ponuđača (poduzeće „Sana delikatese d.o.o.“) i kupca u web trgovini https://sana-delikatese.hr/ potpisan je u trenutku kada ponuđač (poduzeće „Sana delikatese d.o.o.“) potvrdi narudžbu i kupac prima prvu elektroničku poruku o statusu svoje narudžbe.
Od tog trena su sve cijene i ostali uvjeti određeni i važe kako za ponuđača (poduzeće „Sana delikatese d.o.o.“) tako i za kupca.
Kupac je osoba s podacima navedenim u narudžbi. Kasnije podatke o kupcu nije moguće mijenjati.
Ugovor o kupnji (prva elektronička poruka o dodjeli i statusu narudžbe/ugovora) pohranjuje se elektronički na serveru poduzeća „Sana delikatese d.o.o.“
- Postupak registracije i kupnje na https://sana-delikatese.hr/
Kako bi korisnik bio u mogućnosti kupovati na internet stranici https://sana-delikatese.hr/, može se registrirati. Korisnik navodi svoje podatke, adresu e-pošte, adresu za dostavu i ostale podatke. Korisničko ime dodjeljuje https://sana-delikatese.hr/, a predstavlja e-poštu korisnika. Lozinku korisnik odabire sam, a kasnije je može promijeniti sukladno željama. Lozinka se šalje e-poštom. Registracija na stranici korisniku omogućuje kupnju i provjeravanje statusa narudžbe.
- Korisniku se kod prijave dodjeljuje korisničko ime, lozinku izabere sam (lozinka se može kasnije promijeniti). Na e-mail prima lozinku s kojom pristupa svom korisničkom profilu.
2. Korisnik odabire željenu ponudu i način plaćanja te izvršava kupnju.
3. Po isteku ponude (nakon određenog termina ili rasprodaje zalihe) ponuda se skida sa stranice ili se objavi informacija “nema na zalihi”.
4. Klikom na “Kupi” i ˝U košaricu˝ korisnik započne postupak kupnje, odabire način plaćanja i izvršava kupnju.
Korisnik ima u rubrici “Moj račun” pregled nad stanjem svojih narudžbi.
Korisniku se na adresu e-pošte šalje i informativno obavještenje o izvedenoj kupnji.
Kupnja je provedena kada korisnik izvede uplatu na pravilan način.
Nakon slanja narudžbe, kupac e-poštom prima obavijest da je njegova narudžba zaprimljena. Kupac ima pravo stornirati narudžbu isključivo putem e-pošte na adresu info@sana-delikatese.hr najkasnije do 16:00 sati na dan kada je narudžba predana. Adresa e-pošte s koje se šalje zahtjev za storniranje narudžbe mora biti isti onome koji se koristi kod potvrđivanja kupnje. Ukoliko kupac narudžbu ne stornira, narudžba se obrađuje.
Ponuđač može za provjeru podataka ili garanciju pravilne dobave kontaktirati kupca na njegov kontaktni broj. Ugovor o kupnji određenih artikala između kupca i ponuđača je na taj način neopozivano sklopljen. Detalji o ugovoru sklopljenom na daljinu su uvijek dostupni na internet stranici https://sana-delikatese.hr/, kamo korisnik pristupa svojim korisničkim imenom i lozinkom, koje prima prilikom prve registracije. Cijene važe kako su prikazane u trenutku slanja narudžbe.
- Čuvanje osobnih podatka
Prilikom registracije ili kupnje, kupac dozvoljava tvrtki „Sana delikatese d.o.o.“ prikupljanje, obrađivanje i čuvanje osobnih podataka u skladu sa Zakonom o čuvanju osobnih podataka.
„Sana delikatese d.o.o.“ se obavezuje da će pomno i u skladu sa zakonodavstvom čuvati sve podatke korisnika.
Podaci se skupljaju na osnovi osobnog pristanka pojedinca i na vrijeme od 5 godina, osim ako Zakon o čuvanju osobnih podataka ne nalaže drugačije.
Osobni se podaci skupljaju s namjerom nesmetanog izvođenja narudžbi odnosno ponuda, komunikaciju s kupcem, statističku analizu za poboljšanje rada internet stranica i usluga te, ukoliko se kupac odluči, za slanje obavijesti, novosti i ponuda preko mobilnih uređaja, e-pošte, pismenim putem na adresu stanovanja.
U okviru toga skupljaju se sljedeći podaci: IP adresa, ime, prezime, adresa stalnog ili privremenog boravka, datum rođenja, spol, telefonski broj, adresa e-pošte, vrijeme i datum registracije te arhiva komunikacije s internetskom trgovinom. Ukoliko se radi o poklon bonu prikuplja se još i ime i prezime daroprimatelja te njegova adresa.
Tvrtka „Sana delikatese d.o.o.“ poštuje privatnost korisnika internet stranice https://sana-delikatese.hr/ te se obavezuje da će prikupljene podatke brižno čuvati te ih bez pristanka neće posredovati trećoj osobi, odnosno, neće ih koristiti za svrhe osim gore navedenih, osim u slučajevima kada bi te podatke zahtijevao nadležni državni organ, koji bi za to imao zakonsko osnovu i u slučaju sumnje zloupotrebe od strane korisnika internet stranice. „Sana delikatese d.o.o.“ može podatke posredovati samo obrađivaču podataka s kojim ima sklopljen ugovor.
Unos osobnih podatka i podatka za plaćanje izvodi se preko internet obrasca, zaštićenog istim ili sličnim šifriranim mehanizmima, koje koriste banke i druge pouzdane institucije.
Korisnik je i sam odgovoran za čuvanje osobnih podataka tako da se pobrine za sigurnost svojeg korisničkog imena i lozinke te odgovarajuću programsku (antivirusnu) zaštitu svojeg kompjutera.
Zbirka osobnih podataka je registrirana na internet stranici informacijskog povjerenika.
- Komunikacija s korisnicima
Komunikacija s korisnicima https://sana-delikatese.hr/ odvija se preko internet stranice i preko elektroničkih poruka, dakle preko sredstava za komunikaciju na daljinu, u određenim slučajevima i putem telefona odnosno pošte. Komunikacija s korisnicima odvija se i preko društvenih mreža na kojima je registriran profil https://sana-delikatese.hr/.
Korisnik se s određenom ponudom upoznaje na internet stranici https://sana-delikatese.hr/ ili preko oglasa u tiskanim, elektroničkim ili internet medijima.
Ponuda na internet stranici bit će sastavljena tako da će iz njezine poruke biti jasno i vidljivo da se radi o ponudi artikala ili usluga s određenim popustima, akcijama ili pogodnostima, te uvjetima pod kojim će biti moguće pridobiti određenu ponudu.
Korisnik će se moći prijaviti na e-novosti (newsletter) i od njih na jednostavan način odjaviti. Obavijesti uključuju informacije o aktualnim ili budućim ponudama, promociju https://sana-delikatese.hr/ te druge promidžbene poruke https://sana-delikatese.hr/ ili njezinih partnera. Smatra se da je za primanje obavijesti potreban osobni pristanak i primanje nije moguće ukoliko prilikom registracije korisnik to ne označi ili se na drugi način ne prijavi na primanje novosti.
- Osnovne informacije za korisnike
Na internet stranici https://sana-delikatese.hr/ nalaze se informacije o tvrtki koja upravlja internet stranicom. Te informacije su ime i sjedište tvrtke, kontakti te druge potrebne informacije, a posebno one koje zahtjeva zakonodavstvo.
Korisnici će na stranici pronaći i ostale informacije vezane za artikle ili uslugu, uvjete dostave, valjanost ponuda i ostale informacije.
Korisnici koji imaju bilo kakva pitanja vezana za ponudu, pitanja mogu postaviti preko internet stranice, e-pošte, telefonskim putem ili preko društvenih mreža. Način postavljanja biti će objašnjen na samoj internet stranici, društvenoj mreži ili drugačije. https://sana-delikatese.hr/ ta pitanja može zajedno s odgovorima i objaviti. Ukoliko će se raditi o automatskoj objavi, https://sana-delikatese.hr/ zadržava pravo brisanja teksta koji je uvredljiv, nemoralan ili kažnjiv.
Pitanja i ostali tekstovi izražavaju mišljenje njihovog autora i https://sana-delikatese.hr/ ne preuzima odgovornost za njih.
Pitanja vezana za ponude ili druga pitanja mogu se slati preko e-pošte info@sana-delikatese.hr ili nas možete kontaktirati na telefonski broj +385 91 4114 748 radnim danima od 8:00 do 16:00 sati.
- Pritužbe i sporovi
„Sana delikatese d.o.o.“ će se truditi da svaku nejasnoću, komentar ili pritužbu riješi u što kraćem roku i pri tome će poštivati zakonodavstvo (Zakon o sigurnosti potrošača), te se maksimalno potruditi da se postigne dogovor.
Korisnicima su dostupni sljedeći kontakti:
– pismenim putem na adresi
– „Sana delikatese d.o.o.“, Dravska 17, 48 000 Koprivnica
– pismeno na adresu e-pošte info@sana-delikatese.hr
– telefonski na broj +385 91 4114 748, od ponedjeljka do petka od 8:00 do 16:00
Postupak obrađivanja je tajan. Ukoliko se ne postigne dogovor, sporove će rješavati nadležni sud.
Reklamacije vezane za kvalitetu ali i odvijanje same ponude kupac i „Sana delikatese d.o.o.“ rješavaju sami.
- Odricanje odgovornosti
Internet stranica https://sana-delikatese.hr/ posluje na način kataloške prodaje artikala i usluga. Usprkos trudu da ponuda bude što točnija i ažurnija, može se desiti da se podaci o artiklu, cijeni ili usluzi promijene tako brzo da ih ne uspijemo ispraviti i da se još uvijek nepromijenjeni nalaze na internetskoj stranici. U slučaju narudžbe takvog artikla ili usluga, tvrtka kupce obavijesti i kupnju stornira, odnosnu kupcu omogući prekid narudžbe ili se dogovori za neke druge mogućnosti.
Zadržavamo pravo tipografskih pogreška i pogreška koje se proizlaze iz nenamjernog rada informacijsko-tehničkog sustava internet stranice.
Tvrtka ne odgovara za točnost podatka, unesenih od strane kupaca.
- Prava kupaca
Smatra se da je kupnja izvedena preko Ugovora sklopljenog na daljinu. Jezik u koje se Ugovor sklapa je hrvatski.
Kupac / Potrošač može zahtijevati svoja prava na temelju pravila o odgovornosti za materijalne nedostatke ako obavijesti prodavatelja („Sana delikatese d.o.o.“) o pogrešci u roku od tri dana od dana otkrivanja pogreške. U obavijesti o pogrešci, potrošač mora točno opisati pogrešku i dopustiti dobavljaču da pregleda proizvod. Prodavatelj nije odgovoran za stvarne nedostatke robe koji se pojavljuju nakon što je prošlo 7 dana od kada je proizvod isporučen. Ako je predmet ugovora između prodavatelja i potrošača stvar koja se koristi, prodavatelj nije odgovoran za stvarne nedostatke robe koji se pojavljuju nakon što je proizvod već korišten.
Kupac može zahtijevati (pismeno, putem elektronske pošte, telefonski ili osobno) ugovor sklopljen na daljinu, te mu se taj može poslati poštom na adresu stanovanja, u elektroničkom obliku preko e-pošte ili ga može osobno preuzeti na sjedištu tvrtke.
Kupac ima pravo da u roku sedam (7) dana od narudžbe tvrtki javi da prekida narudžbu bez navođenja razloga za svoju odluku. Ako je kupac artikl već platio, tvrtka mu mora vratiti uplaćen iznos u roku od sedam četrnaest (7) dana od primitka poruke o prekidu narudžbe. Vraćeni iznos ne uključuje trošak dostave.
Ukoliko je kupac artikl već primio, unutar dva dana (2) od primitka može tvrtki javiti da želi artikl vratiti, no artikl mora biti u originalnoj ambalaži, adekvatno skladišten i neotvoren. Sana delikatese d.o.o. kupcu mora uplaćeni iznos vratiti u roku četrnaest (14) dana nakon primitka vraćenog/opozvanog artikla. Vraćeni iznos ne uključuje trošak dostave. Potrošač u vezi s otkazivanjem ugovora pokriva samo troškove povrata robe.
Proizvodi naručeni i plaćeni putem weba, mogu se vratiti u skladište ali povrat novca vrši se na račun kupca u roku 1-2 radna dana od zaprimanja proizvoda.
Broj računa na kojeg želite zaprimiti povrat novca, obavezno nam pošaljite na info@sana-delikatese.hr.
U roku od tri (3) dana od pisane obavijesti, kupac mora vratiti robu u adekvatnom temperaturnom režimu skladištenja i transporta. Ako proizvod nije adekvatno skladišten ili transportiran Sana delikatese nije dužna preuzetni takvu robu jer se ona smatra neispravnom., „Sana delikatese d.o.o.“ kupcu za povrat ispravnog proizvoda mora vratiti uplaćeni iznos u roku od četrnaest (14) dana nakon primitka vraćene / otkazane robe. Potrošač mora vratiti proizvod prodavatelju neoštećen, nepromijenjen i u nepromijenjenoj količini, osim ako je predmet uništen, neispravan, izgubljen ili se njegova količina smanjila, a da potrošač nije kriv. Potrošač proizvod ne smije slobodno koristiti sve do otkazivanja ugovora. Potrošač može izvršiti pregled i testiranje proizvoda isključivo u takvoj mjeri koja je strogo potrebna za utvrđivanje činjenica. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje posljedica ponašanja koje nije strogo potrebno za određivanje prirode, karakteristika i djelovanja proizvoda. Potrošač nema pravo odustati od ugovora, čiji je predmet proizvod koji je proizveden prema preciznim uputama potrošača, koji je prilagođen njegovim osobnim potrebama, koji zbog svoje prirode nije pogodan za povrat, koji je vrlo kvarljiv ili mu je istekao rok upotrebe.
Artikl ćemo Vam zamijeniti i u slučaju ako vam je zbog naše greške poslan krivi artikl. Uplaćeni iznosi Vam vraćamo čim primimo vraćeni artikl.
Kupac u cijelosti plaća trošak dostave vraćanja artikla.
Ukoliko „Sana delikatese d.o.o.“ s razlogom sumnja da kupac namjerno obavlja kupnju i zatim opoziva narudžbu, s jedinim razlogom da bi zavarao ili činio nažao tvrtki „Sana delikatese d.o.o.“, kupac nema pravo na povrat novca.
- Isporuka robe
Dostavu vršimo osobno putem dostave od strane djelatnika Sana delikatesa d.o.o. ili preko ovlaštene tvrtke za dostavu, a trošak dostave ovisi o mjestu dostave i količini naručenih proizvoda osim ako Sana delikatese d.o.o. ne navede da snosi troškove umjesto kupca.
Usprkos tome što rokovi slanja prema uvjetima kupnje iznose 5 radnih dana (a zakonski 30 dana), vaša narudžba će biti isporučena u roku od 4 radna dana, a u najvećem broju slučajeva u roku od 3 radna dana. Vikendom i praznicima ne isporučujemo.
Imajte na umu, da se vrijeme isporuke može produljiti zbog izvanrednih okolnosti na koje nemamo utjecaja (kvar, nezgode, greške u adresi, uvjeti na cesti, blagdani …).
Izuzetak je dostava na otoke za koju postoji poseban raspored
Dostava se uobičajeno vrši u vremenu od 08:00-16:00.
Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti.
Proizvode isporučujemo na adresu koju ste naveli prilikom registracije, odnosno prilikom kupnje artikala. Savjetujemo vam da unesete adresu na kojoj se nalazite u dopodnevnim satima. Također savjetujemo da napišete broj telefona ili mobitela na koji vas kurir može dobiti i s vama dogovoriti način dostave. Broj telefona koristi se isključivo za svrhu kvalitetnije dostave.
Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.
Ukoliko kupac nije na adresi dostave prilikom pokušaja dostave, primatelj dobiva obavijest i može odabrati jednu od 5 mogućnosti za sljedeću dostavu (dostava na novu adresu, dostava u drugo vrijeme, osobno preuzimanje, odbitak pošiljke te davanje suglasnosti da se paket ostavi na dogovorenom mjestu). Ove obavijesti se nalaze i online na linku za praćenje pošiljke.
U slučaju da za pojedino mjesto (unutar RH) nije moguća isporuka dostavnom službom, dostava će biti izvršena putem pošte, u dogovoru s kupcem. Kod otkupnih pošiljki (plaćanje pouzećem) pošta od primatelja dodatno naplaćuje naknadu za transfer gotovine, o čemu će kupac biti pismeno obaviješten.
Naručene proizvode dostavljamo na području Republike Hrvatske.
U slučaju problema s dostavom, javite nam se na info@sana-delikatese.hr kako bismo provjerili što se dogodilo s Vašim paketom.
- Povrat robe, prigovori, reklamacije
Za ugovore sklopljene na daljinu, potrošač ima pravo da u roku 14 dana tvrtku obavijesti o povlačenju od ugovora, bez da navede razlog za svoju odluku. Ugovor je pravovremen, ako je pošiljka isporučena na vrijeme. Jedini trošak za potrošača u odnosu na otkaz ugovora su izravni troškovi povrata robe. Ako potrošač odustane od ugovora s našom tvrtkom, „Sana delikatese d.o.o.“ će vratiti sve uplate u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana nakon primitku obavijesti o povlačenju.
Ako je kupac već zaprimio robu i odustao od ugovora, paketić vrati ili izruči osobi ili tvrtki ovlaštenoj za primanje robe odmah ili u roku od 3 dana od dana obavijesti o povlačenju. Smatra se da kupac vraća robu pravodobno ako je poslana prije isteka 3-dnevnog razdoblja za povrat.
Primljena roba mora biti vraćena netaknuta i u istom iznosu, osim ako je roba uništena, oštećena, izgubljena ili količina proizvoda se smanjuje, bez krivnje potrošača.
Ponuđač može uskratiti povrat uplata dok roba nije vraćena ili dok kupac sam ne pruža dokaze da je roba poslana natrag.
Kupac u cijelosti plaća trošak dostave vraćanja artikla.
Kupac NEMA prava povlačenja i povrat proizvoda u slučaju:
- ako je korisnik već otvorio ambalažu
- korištenog proizvoda, jer su ti proizvodi su po prirodi neprikladni za povrat
- pokvarljiva roba
- proizvodi koji su dizajnirani u skladu s preciznim uputama od korisnika;
- proizvodi koji su se prilagodili korisnikovim osobnim potrebama;
- drugi proizvodi, koji po svojoj prirodi ne ispunjavaju uvjete za povrat;
- proizvodi koji su vrlo pokvarljivi ili koji su već istekli u roku;
- proizvodi koji su oštećeni ili promijenjeni u količini.
Vraćenu robu treba poslati na našu adresu:
„Sana delikatese d.o.o.“
Dravska 17
48 000 Koprivnica
Povrat kupac može izvršiti osobno ili poslati na način koji mu najviše odgovara.
U slučaju raskida ugovora, kupac snosi sve troškove povrata robe.
Prigovor/reklamacija
Kupac može vratiti proizvod u roku od četrnaest (3) dana od kupnje, ako roba nema karakteristike koje je prodavatelj obećao, kad je prodavatelj poslao pogrešne proizvode, proizvode u pogrešnom iznosu ili boji, ili ako se proizvodi na neki drugi način odstupaju od narudžbe kupca. Kupac u ovom slučaju zahtijeva hitnu zamjenu istog besprijekornog proizvoda ili u propisanom roku i pod uvjetima pritužbe.
Obrazac za reklamaciju: kliknite ovdje. Ispunite obrazac i vratiti ga putem e-maila ili tiskanom verzijom. E-mail adresa: info@sana-delikatese.hr. Adresa: „Sana delikatese d.o.o.“, Dravska 17, 48 000 Koprivnica .
Nakon primitka reklamacije/prigovora, kontaktirat ćemo vas vezano za najučinkovitiji način rješavanja nastale situacije.
Zadnja promjena općih uvjeta23.04.2020.
Kako mogu platiti proizvode?
Plaćanje možete izvršiti:
- uplatom predračuna putem Internet bankarstva te u banci ili poslovnicama FINA-e
Zloupotreba kupnje se kažnjava.