Hrvatske tvrtke koje su donirale najviše hrane u 2021. godini su Sana delikatese, Dukat i Konzum. Petu godinu zaredom Mreža hrane i europarlamentarka Biljana Borzan dodijelili su priznanje „Najdonator“ za humanitarno djelovanje i društveno odgovorno poslovanje..

Prema podacima Porezne uprave, ukupna prodajna vrijednost donirane hrane u 2021. godini u Hrvatskoj iznosila je 27.610.857,12 kn bez PDV-a. Edukacija poduzeća i potrošača o sprječavanju bacanja hrane i doniranju izuzetno je važna iz socijalnih i ekoloških razloga, a posebno sada u vrijeme visokih stopa inflacije te povećanja cijena hrane.

Prošle smo godine donirali hranu prodajne vrijednosti 88.073 kuna bez PDV-a, što čini 1.18 posto godišnjeg prihoda tvrtke.

-Za mala poduzeća kao što je Sana uz fokus na razvoj i kvalitetu poslovanja važno je njegovati i svjesnost o društveno odgovornom poslovanju. Mi se trudimo stvarati i održavati tu kulturu od početka poslovanja. Iako je ponekad organizacija doniranja zahtjevna te stvara dodatne troškove, ipak su svi članovi Sana tima izuzetno ponosni što to uspijevamo. Iza vrijednosti donirane hrane stoji značajan angažman i trud naših radnika jer je donirana hrana spašena prije isteka roka valjanosti. Na ovaj način smo dvostruko ponosni jer, ne samo što smo hranu donirali onima kojima je najpotrebnije, već brinemo i o okolišu. Kvaliteta proizvoda, briga za dobrobit ljudi i okoliša, uz zadovoljstvo naših radnika, osnovni su ciljevi poslovanja Sane – kazala je direktorica tvrtke Silvija Repić.

Ovu smo nagradu primili treću godinu za redom otkako postoji ova kategorija što je veliko priznanje za trud koji ulažemo u društveno odgovorno poslovanje.

Sana brand svojim proizvodima okuplja ljude koji uživaju u ukusnoj te kvalitetnoj i nutritivno bogatoj hrani. Upravo je iz tog razloga Sana hummus, namaz od slanutka i sezama prepoznat kao vrhunski namaz na tržištu te je najprodavaniji proizvod Sane. Praćenjem globalnih trendova na području zdrave prehrane svoj asortiman pod markom Sana već 9 godina proširujemo inovativnim proizvodima. Uz od ranije popularni guacamole, ketchup od cikle, čips od jabuke s čokoladom i ostale delicije, ove godine predstavili smo liniju veganskih sireva na bazi kokosovog ulja i biljnih proteina . Sana Power Mozza, Power Greek i Power Trapi nemaju umjetne dodatke, konzervanse, gluten, soju, ni palmino ulje tako da u svjetski poznatim okusima sireva mogu uživati svi jer ne sadrže laktozu te su pogodni za vegane.

Zajednica vjernih Sana pratitelja na društvenim mrežama dijeli izuzetno pozitivne reakcije kroz brojne recepte, iskustva i komentare. Budite i vi dio Sana zajednice, zapratite naše društvene mreže www.instagram.com/sana_delikatese/ i www.facebook.com/sana.delikatese i uživajte zdravo!