Nakon što je u studenom proslavila 10. godina od osnutka poduzeća, u Sana delikatese stiglo je još jedno veliko priznanje. Sana delikatese po 4. put su „Najdonator“ u kategoriji mikro, malih i srednjih poduzeća.
„Najdonator“ je inicijativa u organizaciji europarlamentarke Biljane Borzan i udruge Mreža hrane koja već 6 godina nagrađuje društveno odgovorno poslovanje tvrtki s ciljem poticanja doniranja hrane u Republici Hrvatskoj. Prije 4 godine uvedena je i kategorija mikro, malih i srednjih poduzeća.


Prema podacima Porezne uprave, ukupna prodajna vrijednost donirane hrane bez PDV-a u 2022. godini iznosila je 4,9 milijuna eura, odnosno preko 37 milijuna kuna. Edukacija poduzeća i potrošača o sprječavanju bacanja hrane i doniranju rezultirala je povećanjem iznosa donacija. U odnosu na 2018. kad je pokrenuta inicijativa Najdonator ukupna količina donirane hrane je veća za 25 posto.
Hrvatske tvrtke koje su donirale najviše hrane u prošloj, 2022. godini su Konzum, Kaufland i Sana delikatese. Za svoje društveno odgovorno poslovanje u Bruxellesu su primili priznanje „Najdonator“.
Najveći donator u kategoriji mikro, malih i srednjih tvrtki, Sana delikatese, prošle godine je donirala 16.964 eura bez PDV-a, što za malu tvrtku poput Sane čini velikih 1,37 posto godišnjih prihoda. Sana delikatese ovu su nagradu primile sve četiri godine za redom otkako postoji ova kategorija što je veliko priznanje za trud koji poduzeće ulaže u društveno odgovorno poslovanje.
Sana ‘Uživaj zdravo!’ priča započela je s hummusom, jednim od najpoznatijih i najzdravijih namaza na svijetu. Do danas Sana broji više od 250 proizvoda koji su dostupni na više od 1500 lokacija u Hrvatskoj, Sloveniji i Austriji. Za veliki uspjeh brenda zaslužan je i Sanin vrijedni tim koji čini dvanaest djelatnika uz brojne suradnike i studente.

„Poduzeće Sana delikatese ove godine obilježava 10 godina od osnutka. Razvijanje brenda od nule u segmentu zdrave hrane premium kvalitete pravi je izazov u Hrvatskoj. U ovih 10 godina susretali smo se s brojnim krizama i preprekama, a fokus, upornost i predanost cijelog tima bili su ključni za uspjeh. Ovih deset godina obilježili su kreativnost u razvoju proizvoda i usmjeravanje fokusa na kvalitetu, kako proizvoda tako i usluga namijenjenih našim kupcima i potrošačima. Osim toga, trudimo se njegovati fer pristup poslovnim partnerima i zaposlenicima, brinuti se o okolišu te biti socijalno osjetljivi donirajući najpotrebnijima, za što smo i dobili priznanje Najdonator četvrtu godinu zaredom otkako postoji ova kategorija. Cijeli tim od 12 zaposlenika fokusiran je na brigu o hrani i sprječavanje njenog bacanja od prvog dana te smo sretni što je naš trud prepoznat i što smo pomogli mnogima kojima je to bilo potrebno. Ponosni smo što je Sana postala sinonim za uživanje u finoj hrani koja daje dobar osjećaj, ali i malo poduzeće koje je socijalno osjetljivo.“, istaknula je direktorica Silvija Repić.

Zajednica vjernih Sana pratitelja na društvenim mrežama dijeli izuzetno pozitivne reakcije kroz brojne recepte, iskustva i komentare. Zapratite i vi Sana društvene mreže Facebook, Instagram i TikTok i uživajte zdravo u Sana delicijama!